4/26/2012


Kahvilla Almassa


Kahvilla Almassa


Soodalla Maljassa


Rosvopaistilla Kreetalla


Suklaafondantilla Kummisedässä


Kuopion torilla etsimässä jälkiruokapaikkaa

Mä alan laihduttaa. Piste.

Tai siis tänään mä olen laihduttanut tosi paljon jo. Lihalla ja olskulla ja yhdellä päärynällä. Mä tunnen miten läski virtaa musta ulos. Mun poikkis tukee mua tässä projektissa, se menee paistamaan vielä jotain pientä. Ehkä makkaraa.

Lisäksi mä olen vaihtanut kahvilaa, ehkä lopullisesti. Mä olen nykyään Almassa. Ja aika paljon Alman vessassa, koska siellä on kertakäyttöiset froteepyyhkeet ja kosteusvoiteita ja sitaatti Minna Canthilta seinällä. Sitä voi pissatessa lueskella ja hymyillä itsekseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...