4/30/2012




Kummisedän Pehtoorin pekonimuikkuja ja kaprisvoita

Ale Pupin päiväkalja Paasilinnan käsissä

Ale Pupin päiväkaljat mun käsissä

Puijolla

Heikoilla jäillä
Mä olen viettänyt ulkoilupainotteisen viikonlopun. Se alkoi jo perjantaina. Mä talutin mun Seijan Puijolle ja meinasin kuolla. Se oli romanttista. Seija on mun uusi vanha polkupyörä ja nimetty jo edesmenneen omistajansa mukaan. Uskon laihtuneeni ainakin 3 kiloa sillä reissulla ja voin ihan syystäkin sanoa, että osa minusta jäi Puijolle. Loppuosa laskeutui tutisevin jaloin kaupunkiin ja punaviinikauppaan. Mun keho huusi antioksidantteja.

Lauantaina mä haahuilin pitkästä aikaa Paasilinnan kanssa päiväolusilla ja kerroin sille salaisuuksia. Salaisuudesta riippuen se sanoi minua joko tunnevammaiseksi tai idiootiksi. Saattoi se sanoa itseäänkin. Meillä oli oikein mukavaa.

Nyt kun laskeskelen, niin hämmästyttävän usea ulkoiluni on johtunut siitä että olen menossa baariin tai tulossa sieltä. Ja kun tarkemmin lasken niin hämmästyttävän usea on määrällisesti 2, eiku 4. Paluumatkatkin pitää laskea. Mä olen säälittävän huono laskutoimituksissa. Mun täytyy kuitenkin pitää jokin tipaton toukokuu tähän nyt, mä en tykkää ollenkaan pöhnästä. Tänään on vissiin Vappu. Ihan mainio aloituspäivä.

Vapun kunniaksi mä sulatan pakastelokeroa, siivoan jääkaapin ja menen sitten sinkkubileisiin. T (ikäraja jne.) suostui eroamaan musta bileitten ajaksi. Aika jaloa. Tosin se lupasi mennä etsimään jotain korvaavaa seuraa ja viettää sinkkumiehen vappua. Se aloitti jo eilen tuijottelemalla kadulla perseitä. Meidän persemaku on hieman erilainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...