1.4.2012


Mä olen viettänyt vähän kevätkissan elämää ja alan olla pikkuisen räjähtäneessä tilassa. Viime yönä mä räjähtelin siihen malliin että mun piti sanoa mun ikärajauudistuksen suorittaneelle salakuljetustavaralle, että jos sä liikahdatkin vielä kerran niin mä kuolen. En kuollut.

Olen aika väsähtäneesti ymmärtänyt että kaikista kokemuksistani huolimatta olen toistuvasti hakkaillut päätäni ihan vääriin ihmisiin. Sitten kun ei tarvitse hakata ja taistella ja kieriskellä etäännytetyissä fantasioissa ja kieroutuneessa itsetehostuksessa ja jonkun egosentrisessä kakassa, oon ihan ihmeissäni siitä helppoudesta mikä vaan läsähtää naamalle. 

Tänään mä olen syönyt liikaa suklaata ja nukahtanut kesken. Sen lisäksi mä olen seurannut Pilvin housujensovittamista. Mä en ehkä pystyisi sovittamaan kaksia housuja saamatta raivokohtausta tai pyörtymättä.


Kadulla mä mietin kaikkea sitä koiranpaskaa. Että miten voi olla mahdollista että kaikki ihmiset kävelee koiranpaskassa, astuu sen päälle, liukastuu paskaan ja mä en koskaan. Tuokaa lisää koiranpaskaa kaduille. Kun mulla ei oo mitään valittamista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti