7/22/2016

Miten tulikin mieleeni



"--Koska minä pidin puhumisesta, oli aivan luonnollista että ensitöikseni
kirjoitin rakastetulleni näytelmän meistä kahdesta.-- Minulle se oli suuri menestys, ja aloin oivaltaa mimmoinen inspiraation lähde rakkaus on. Ensi kertaa mnä pohdiskelin miksi ihmisen muka oli ryypättävä itsensä taiteilijaksi, kun siihen pääsi yhtä hyvin naimalla."
- Henrik Tikkanen



Miten tulikin mieleeni. Oma kriiseily identiteetin kanssa toi mieleeni erään julkaisun jonka nimeä en muista, mutta en muistanut tätäkään. Märta Tikkasen Ja Henrik Tikkasen, myös tutkittua ja analysoitua identiteettitarinan kirjaamista. Minähän kirjoitan tarinani miten sattuu ja kaikki on tietenkin totta, minäjumalan yksinoikeudella suoltamaa, mustavalkoista ja harkittua. Jälkimodernin luolanaisen pälpätystä. Pysäytyskuvia minuudesta.

Olen tänään niin vanha etten jaksa samaistua, ainakaan Tikkaseen, mitä nyt vähän kursorisesti ja online.

Tikkanen luultavasti tykkäisi tästä sosiaalisesta mediasta. Julkisesta avautumisesta ja tarinoinnista. Jos Tikkanen olisi minun blogikaveri niin polttelisimme yhdessä tupakkaa, painelisimme enteriä ja kirjoittaisimme taas:

Sari polttaa tuossa vieressä tupakkaa. Ei sitä huvita edes nussia.
Henrik polttaa tuossa vieressä tupakkaa. Ei mua huvita ees nussia sitä.

Enter.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...