4/04/2012



Mä aion nyt viettää niin säädytöntä elämää kun ikinä kykenen. Tai ehkä se tarkoittaa säädyllisempää? Kevät etenee mukavasti. Katupölyä, pölykeuhkoa ja astumatonta koiranpaskaa kaikkialla.

Mun lakanat hikoilee ja mä pesen niitä yhdeksässäkympissä, varmuuden vuoksi.

Sanoin Ikärajalle eilen, että meidän pitäis naida useammin, että tää sekoilu loppuisi. Se kyllä yhtyi tähän ajatukseen ilolla. Nyt kun mä olen nukkunut yöni kunnolla, mä olen sitä mieltä että ei tän tarvitse loppua. Ei kyllä naimisenkaan. Pois se minusta.

Tapasin just äsken tuolla villakoiran. Sellaisen aika kimeän. Se haukkui mut pystyyn. Sen omistaja oli ihan kummissaan. Se sanoi että koira ärisee aina isoille mustiinpukeutuneille miehille. Niinpä joo!


Nyt mä kuivaan ne lakanat ja sitten menen juomaan kahvilakahvia Ikärajan kanssa. Aika hauskaa, me ei olla vielä koskaan käyty kahvilla!

2 kommenttia:

  1. Mä niiiin tykkään, suorastaan so in lööv olen, tämän blogin kuviin! Ja kyllä vähän myös teksteihin, aika paljonkin oikeestaan :)

    VastaaPoista
  2. No hei, lööv on ihan molemminpuolista!

    VastaaPoista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...