4/11/2012


Makkararetkellä I


Makkararetkellä II


Bierstube


Bierstuben Moskovan pata


Kotityö I


Kotityö II
Jos en olisi mä niin mun kotityöt näyttätyisi pienissä väsyneissä silmissäni aika kiinnostavilta ja siisteiltä. Niinku asiallisilta tarkoitan. No, kuvat on lavastettu, älkää peljätkö.

Mun on pakko kertoa yks nolo juttu.

Mä olen nukkunut muutaman yön Ikärajan vieressä. Se on ihan kivaa vaikka mä olenkin vähän tottumaton nukkumaan kenenkään vieressä.

No, mä löysin viime yönä mun tyynyn alta elävän käden. Mä säikähdin sitä ihan sikana, hyppäsin istumaan ja kiljuin. Mä olin valmiustilassa tappamiseen, mutta jokin järjen hiven mun päässä sanoi että se käsi on varmaan Ikärajan. Oli se.

Mä en ole ihan varma olenko mä valmis yli yön kestäviin suhteisiin. Tai sellaisiin joissa nukutaan jossain välissä. Mä saatan saada sellaisesta sydärin. Ja saankin.


Soita mulle jos haluat tuntea itsesi vaaralliseksi tyypiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...