4/08/2012


Pian muna


Pokeripöytä


Kahvilassa


Ikäraja

Tässä pääsiäisenä on ollut aikaa hiljentyä olennaisten asioiden äärelle. Mä hiljennyin eilen Alkon oven edessä.

Saatanan kristilliset pyhät! Luulisi että pääsiäisenä olisi viinakaupat auki yötä päivää, punkkuhan on Jeesuksen verta! Helvetti soikoon! Mä keskustelin tästä tuohtuneena Pilvin kanssa ja se ehdotti sellaista kansalaisaloitetta, että pääsiäisenä ja muina kristillisinä juhlapyhinä Alkot olisi auki 24/7.Yritän nyt väsätä sitä, mutta mä tarvitsisin pari lasillista punkkua pysyäkseni tiukasti asiassa.

Muuten mä olen viettänyt erittäin makoisaa elämää, ainakin uhkapelaten, saunoen ja keikkaillen. Mä olen myös suorittanut ihan vakavissani tarvittavia testejä ja kokeita Ikärajalle. Se on, ei ollenkaan yllättäen, läpäissyt ne kaikki.

Luulen että se johtuu siitä, ettei se ole ollenkaan itseriittoinen olento. Sillä ei tunnu olevan mitään ongelmia tyydyttää mun vaihtelevia mielihalujani ja mä tietenkin suostun ihan etanana tyydytettäväksi. Vaikka mä yritän olla ärsyttävä ja vaativa, se ei huomaa sitä ollenkaan, se vaan murahtelee ja sanoo että mä olen ihana. Se sanoo sen joka päivä ja joka yö ja se sanoo sen monta kertaa. Ja joka kerta se tarkoittaa sitä ja vain sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...