5/07/2012





Mitäpä tässä. Pojalle oon opettanut tahranpoiston alkeita. Viikon verran olen myös yrittänyt löytää kalenterista kohdan johon sopisi treffit mun poikkiksen kanssa, muttei sellaista kohtaa ole oikein löytynyt. Eilen mä luovutin ja täytin mun kalenterin kaikella mahdollisella, kaikilla mahdollisilla ja vähällä työllä. Nyt on semmonen aikataulu, etten ehdi nähdä edes itseäni.

Eilen mä olin päiväkävelyllä, kuuntelemassa kun jäämurska kilisi rantaan. Lampi sulaa. Näin ison kalan joka kellui selällään aurinkoisessa rantavedessä. Tuli hyvä mieli.

Mulla on magaluokan pms ja tänään pitäisi korjautua nää verenkiertoasiat. Parasta olisi, sillä mulla vuotaa aivot ja pää on niin särki että suomut pois. Olen ollut jo monta päivää kuristamaisillani itseni, mutta olen säälinyt lasta ja kuristamisen sijaan leiponut Jamie Oliverin mozzarella-parmesaanilihapullia. Suosittelen.

Nyt mä lähden katsoman kun hauki kutee. Otan ensin päänsärkylääkettä ja juon kannullisen hapanta vettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...