6/05/2012




Kuopion kaupunkilehti, paikallismediaa pahimmillaan.  

Viime aikoina mä olen nauttinut erilaisista märkyyden asteista. Ihmisviha ei riitä, mä olen ryhtynyt järjestelmällisesti vihaamaan myös säätä. Normaalisti olen kyllä sitä mieltä, että sää on vaan sää. Siihen ei kannata tuhlata paukkuja. Tämä jatkuva kylmyys ja märkä väsyttää mua tuhottomasti ja pilvimassojen jatkuva läsnäolo ja roikkuminen estää mun avaruudelliset harhani.

Avaruuden sijaan mä olen suunnannut katseeni maallisiin yksityiskohtiin. Rahaan, roudarin teipillä paikattuihin autoihin, naisiin,  kirjoitusvirheisiin (ei uskoisi), ruokaan, kiukutteluun, seksiin, taiteeseen ja uniin. Olen nähnyt jo kahtena yönä unta muurahaisista. Odotan jännityksellä tulevaa.

4 kommenttia:

  1. Kuopio Dubai all night long.

    VastaaPoista
  2. Pilkunnussija minussa ei tajua tätä kesänumeron uimaranta-artikkelia(kaan).

    VastaaPoista
  3. Tubbs6/6/12

    Hahahhaha! Jos tuun kesällä sille suunnalle, siis Dubain, niin sitten otan heti yhteyttä ja olen näin että hyvää päivää!

    VastaaPoista
  4. Jee Tubbs! Vien sut Dubain torille syömään perinneruokaa, eli kalakukkoa. Kuva on otettu hot dogista. Jos tässä siis olisi kuva.

    VastaaPoista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...