7/11/2012






Cityloma on jatkunut suotuisissa merkeissä. Me on kuljeskeltu kaikki kaupungin kaupat läpi ja vilastu vaan kaikkia asioita joita on myynnissä ihmeellisen halvalla. Jotain on tarttunut aina matkaankin ja nyt meillä on rahat loppu. Tän lisäksi me on syöty ja maattu.

 Pilvi on jatkanut kartanlukijan tehtäviään ihan kiitettävällä pieteetillä. Mä vein sen kävelylle ja terassille katselemaan savolaisia mieskomistuksia. Mitä Pilvi teki? Se näpräsi kännykkää ja etsi kuumeisesti jotain järveä Iisalmen ja Suomussalmen perukoilta ja puhui itärajalla asuvista sukulaisistaan. Mä en millään pysynyt perässä, eikä poikkiskaan. Selvisi että Pilvi ei oikeesti tiennyt, ettei Iisalmi ole sama kun Suomussalmi. No, oikeesti, mulle on ihan sama missä ne on, koska Pilvi on kuitenkin täällä.

Mä olen perustanut eräänlaisen kesärenessanssin vai residenssin tänne. Mä tarjoilen lähinnä kahvia. Pilvi sanoi, että niin voi tehdä, kunhan muistaa vain ilmoittaa viranomaisille. Mä päivitin faseen, että täällä toimii nyt kesämanala, se varmaan riittää viranomaisille. Se on niinku majatalo. Kohta tulee lisää vieraita ja mun täytyy mennä nyt keittämään pottuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...