8/24/2012


Palautusjuomaa

Salitossut. 3 € investointi. Mä olen silti yleensä ilman.

Poikkiksen tekemää lohtupalautusrahkaa 

Kuopion tori 

 Mun elämään on ilmestynyt taas uusia kiireitä. Mä olen tykästynyt kuntoiluun. Siis sellaiseen joka on muuttunut ihan oikeaksi ja todelliseksi ruumista korventavaksi liikkeeksi.

Harva meistä uskoo mun olleen pienenä urheilija. Sellainen joka laski vuosia niihin olympialaisiin, joissa voittaa kultaa satasella. Nyt mä olen alentanut tavoitetta ja yritän säilyä hengissä seuraaviin olympialaisiin.

Liikkuminen on kyllä ihan naurettavaa paskaa. Ainakin juokseminen tappaa ja punttien nostelu tekee nälkäiseksi ja helvetin janoiseksi ja laukaisee migreenin. Varsinkin kuukautisten aikaan kannattaa olla varovainen. Ainakin mun, sillä mulla ihan kirjaimellisesti lentää veri. Tosin multa lentelee verta sinne tänne pelkästään aivastamalla. Onhan se aivastaminen aika voimallista.

 Mä kävin tänään ostamassa palautusjuomaa lähikaupasta. Pinot noiria. Sitä kun juo tarpeeksi, niin palautuu vaikka mistä.

Mä en usko että liikunta kauheesti lisää mun elinvuosia. Olisi se kyllä rasittavaa elää satavuotiaaksi. Haastattelisivat sitten lehteen että mikä se on se pitkän iän salaisuus? Sanoisin siihen että liikkumattomuus, sopivasti kuormittava tupakointi ja jatkuva punkkupöhnä. Mä en tiedä onko tätä tutkittu, mutta mä olen ihan varma että viininhimo pidentää ikää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...