8/07/2012



Kaamee kiirus on ollut juoda punaviiniä ja siideriä ja viina pullosta ja boolia ja kaljaa ja tanssia. Mä olin tosi ihkuissa häissä. Loppuillasta mä jorasin jo Popedaa, joten voitte arvata että riemua riitti. Sain sen morsiamen heittämän kimpun koska jyräsin kuin tankki. Mulla on myös geenivirhe, joka tekee musta koripalloilevan eläimen kun joudun poimimaan kukkia lennosta. Facebookissa leviävästä kuvasta mä itse kykenin päättelemään heti, miksei mulla todellisuudessa kovin usein käy flaksi miesten suhteen. Olen siitä hyvin pahoillani. Mä pelotan itsekin itseäni. Ja miten kaikki naiset voi olla mua 40 senttiä  kapeampia lyhyempiä, vaikka mä olen just keskimittainen?

Sain myös laihtumani  kilot kilon takaisin ja olen siitä iloinen kuin pieni possu. Sen kunniaksi syön pekonia ja mielikuvaharjoittelen maratonia. Iltapäivällä mä joudun kyllä juoksemaan, koska henkilökohtainen valmentajani on kivat piipussa. Mä saan aina loppuverryttelynä seksiä ja orkkuja niin paljon kun haluun. Se saa naisen kun naisen juoksemaan. Joskus montakin lenkkiä päivässä. Saatan myös saada kirsikkatomaatteja.

Mä päätin eilen että mä pidän nyt kesäloman. Huomasin että mä taas säädän kaikki päivät ja ihan ilman palkkaa, joten mä jään nyt lauantaihin asti palkattomalle kesälomalle. Sen kunniaksi mä olen tehnyt koko aamun kirjallisia valituksia, eduskunnan oikeusasiamiestä myöten ja mulla alkaa olla ihan mediumhyvä kesämieli. Parasta on, että kantelua varten on ihkuoikea kantelulomake. Suosittelen kaikille.

Mä aion mun kesälomalla mennä piknikille ihanien ihmisten kanssa enkä ehkä mökötä ollenkaan. Joskus mä mietin, että miten jotkut ihmiset voi olla niin ihania?  Itselle tulee sellainen olo, että pitää pyyhkiä koko ajan likaa iholta, kun on niin epäihana niiden rinnalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...