8/10/2012




Mä pääsin piknikille mun suosikkiteron kanssa! Se söi mun ruokaa! Se sanoi että tosi hyvää! Mäkin söin mun ruokaa, joten voi olla että olen taas lihonut kilon tai kaksi. Poikkis ja ihanainen nainen söi myös. Me puhuttiin elukoista ja kaikista paikosta mihin meidän pitäisi mennä ja romantiikasta.

Tunnustin niille, että mua hävettää kun poikkis yrittää joskus aina kävellä mun käsi sen kädessä tai kun joku tuo mulle kukkia. Siis silleen kukkia, että kuvittelee saavansa kahvia tai pillua. Mä koen sen  käden pitelemisen vähän kahlitsevana ja rajoittavana, koska mä olen tällainen vapaaheiluri. Kyllä niitä kukkia voi oikeestaan tuoda, tykkään niistä hirveesti,  mutta ruusuja ei kannata tuoda, en voi sietää leikkoruusuja. Paitsi jos ne on tuotu jostain Marsista niin sitten on eri asia. Tai jos tosiaan ei haluu pillua niin kannattaa tuoda jotain reilunpirkan ruusuja lähikaupasta. Niillä ei kyllä saa kahviakaan.

Tän kaiken kunniaksi mä ostin tänään uutta keittiönsumutusainetta ja merkkaan jokaisen suihkauksen heiaheiaan, voimaharjoitteluna. Vapaat painot on noi lautaset joita en ole vielä tiskannut. Mun eilinenkin voimaharjoittelu meni hyvin. Nukahdin vain kerran, mutta sain silti voimallista oksetuspahoinvointia naisten olympiatason uimahypyistä. Mun korkeenpaikankammo ei tykkää siitä, että joku keikkuu käsilläseisonnassa kymmenessä metrissä ja hyppää sieltä etu- tai takaperin kierien veteen. Monta kertaa. Mä kierähdin sohvalta lattialle koska  se kaikki korkeus  ahdisti ja samalla kuitenkin teki mieli vähän seisoa käsilläni. Mähän olen notkea kuin paju, kysykää vaikka poikkikselta. Se on usein ihmetellyt miten tällainen vanha lehmä löytääkin sellaisia asentoja ja tekee vielä kärrynpyöriä perään?

Mun täytyy lähtee kohta maratonille, heiaheia, mutta ennen sitä mä haluan suositella jälkiruokaa. Tätä voi syödä myös aamupalaksi, lounaaksi ja yöpalaksi ja tää on ihan paras keino alkoholisoitua.

Mansikoita (puolitettuja)
viinaa
appelsiinin mehua
appelsiinin kuorta raastettuna

Lataa kulhoon paljon mansikoita. Kaada päälle viinaa tai oikeastaan likööriä, esimerkiksi Cointreauta. Aika paljon, mutta vähän vähemmän kuin mansikoita. Sitten vähän aplarin mehua ja kuoriraastetta. Anna sotkun seistä pari tuntia jos pystyt. Syö ja juo. Vähänkö hyvää.

 Mä aion tehdä tätä tänään vadelmista ja heti huomenna ehkä mustikoista ja kaikista mahdollisista marjoista joita saan käsiini. Aion syödä marjoja ihan vitusti.

1 kommentti:

  1. Ihana terveysruokaresepti! Kokeilen heti kun saan hoidettua itselleni marjoja ja appelsiinin. Viinaa kyllä on.

    VastaaPoista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...