12/08/2012



En ole varma tuleeko kylmyys sisältäni, viltistä johon olen käärinyt itseni, vai läpi kantavien seinien. Ehkä se puskee tasaisesti kaikkialta. Keskuskylmyys. Jos pukeutuisin ja menisin ulos, lämpenisin.Tässä on kuitenkin keskeneräisiä kahviastioita sohvalla ja keskeneräinen elämäntilanne.

Mietin olenko ihmisenä kohtuuton, selkärangaton vai pelkästään vittumainen. Olen päätynyt siihen etten keskivertovallitsevasti mitään niistä, vaan voittopuoleisen kiltti, päättämätön ja ymmärtäväinen ja siksi aina vähän sivuluisussa. Se ei estä minua tasaisen varmasti vihaamasta kaikkia ihmisiä jotka esimerkiksi tänään tielleni osuvat.

Mä kävin eilen umpivalaistussa kempparissa ja meinasin saada sieltä migreenin. Mä en yhtään ihmettelisi vaikka ihmiskunta tuhoutuisi ylihuomenna. Vaikka sen laskettu aika taitaa olla vasta 21.pvä. Yritin ostaa naamarasvaa. Talven tulo on tehnyt ihosta santapaperia ja mulla oli pakkorako edessä.

Mä en ole kevään jälkeen joutunut asioimaan naamarasvakaupassa ja olin taas ihan pihalla kaikkien niiden ryppyjäpoistavien ja nuoruuttaedistävien tuotteiden seassa. Kyllä vitutti. Hyllymetreittäin katteettomia lupauksia ja turhauttavia tuoteselosteita. Peilistä näin harmaan ja keski-ikäisen naisen joka murjotti otsatukka vinossa. Luulen että se olin mä. Löysin lopulta nurkan jossa ei haissut pahalle ja valokin oli vähän harmaampi. Siellä oli tuote joka ei luvannut paljoa muuta kuin imeytyä helposti, olla hajusteeton ja kosteuttaa ihoa 24 h. Sen käytölle ei ollut ikärajaa, sen pakkaus ei kimaltanut, eikä sitä suositellut mikään photoshopattu kalmonaama joka olisi sen arvoinen. Mä tein pyhän päätöksen käyttää jatkossakin sitä kempparin harmaata aluetta ja vain sitä.


Täyteläinen, helposti imeytyvä, hajusteeton ja väriaineeton kosteusvoide kasvoille. Suojaa ja rauhoittaa herkkää ihoa. Aqualance -yhdiste kosteuttaa tehokkaasti. Tuloksena pehmeä ja hoidettu iho. Sopii sekä päivä- että yövoiteeksi.

Odotan hämärää ja lähden vasta sitten pyryiselle kadulle, tönimään mummoja ja syljeskelemään lasten päälle.

3 kommenttia:

  1. Käy Sari rasvat apteekista, siellä ei kimalla yksikään purkki.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi10/12/12

    Blogisi on ihan huippu! Eipä muuta, kuin että kiitos siitä.

    VastaaPoista
  3. Tää tosiaan on ihan huippu! Kiitos

    Mä inhoon apteekkeja. Olen yhä tyytyväinen mun LV:hen. Kävin ostamassa vielä sellaisen yhdistetyn huuli-ja kynsinauhavoiteen. Sekin on ihan huippu.

    VastaaPoista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...