1/28/2013

Peru pirteäksi


Pilvin kanssa ollaan merkattu festareita ja keikkoja kalenteriin.

Meillä riittää ylimääräistä virtaa, sillä me syödään molemmat jonkin verran macaa ja mustikoita. Ja viinaa. Siis punaviiniä. Ja voita. Ja etanoita. Paitsi että mun paasto keskeytti jatkuvan gojimarjojen ja raakakaakaon jauhamisen. Macaa mä muistin syödä, koska mä en laske kapseloituja asioita ravinnoksi. Ja kahvia.

Me mietittiin minne menisi mitäkin kuuntelemaan.

Pilvi: ...Siis sillä tavalla, ettei siellä kuseksita ympäriinsä ja lauleta Petri Nygårdia mäyräkoirapahvista tehty hattu päässä. Ainakaan jos mä en ole siellä. Siellä on vaikka mitä gourmetruokakojuja. En ole siis käynyt, mutta kuullut olen tällaista huhua.

Sari: Mä en vaan enää jaksa jonottaa ylihinnoiteltua gourmetruokaa ja kuunnella musiikkia jota en jaksa kuunnella. Mun kaveri on ollut siellä ruokahommissa, en muista missä. Vastannut jostain luomujoogapyöryköistä.


Pilvi: Luomujoogapyörykät!!!!!!!!!!!

Sari: 
Joo ja gojimarjasmoothie macalla. Miksei vaan voi syödä vittu mustikoita?

Pilvi: 
Miksei voi vaan syödä naurista? (Itse tietysti vedän niitä macakapseleita...)

Sari: Lanttua ja naurista. Smoothiena
Mäkin vedän macaa, mutta en gojimarjoja. Onhan meillä mustikat ja puolukat.

Pilvi: 
Mä olisin ekana jonottamassa niitä saatanan linssimacajoogapullia. Vaikka halveksunkin koko saatanan elämäntapaa. Mun mielestä me voitais täällä Suomessa alkaa tehdä nauriista jauhoa ja myydä sitä ylihinnoiteltuna superfoodina perulaisille.


Sari: Peru pirteäksi!


Arvatkaa onko meidän festarikalenterissa mitään merkintöjä? No ei ole.


2 kommenttia:

  1. Joo tänne tollanen Liebster-blogi-tunnustus, olkaatte hyviä.

    VastaaPoista
  2. Jee, kiitos Hanna-Riikka!

    VastaaPoista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...