2/16/2013

Treffit Jungin kanssa



Mulla saattaa olla juoksuaika. Tai sitten universumi viittilöi mulle varoitusmerkkejään. Tai yritti heittää mua asteroidilla päähän. Olen nähnyt kolmena yönä peräkkäin unta miehistä. Eri miehistä. Onneksi mun ei tarvitse nähdä niitä livenä missään. Unet on olleet ahdistavia. Miehet ovat olleet pahalaatuisia pipipäitä ja häiriköiviä hulluja.Yksi oli pukeutunut klovniksi ja se tanssi. Sitä jatkui kaksi yötä. En viitsi edes kysyä universumilta, että mitä nyt on meneillään. Toinen mies oli kasvanut ihan kamalan isoksi ja pitkäksi. Mä en kuullut mitä se puhui, kun se oli niin korkealla ja huojui tuulessa.

Mulla saattaa tänään olla treffit Jungin kanssa. Ennen sitä käyn kuitenkin vetämässä päiväkännit avajaisissa. Will you be my Valentino?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...