3/27/2013

Hän on noussut ylös



"Ja kolmantena päivänä hän nousi kuolleista, jonka jälkeen pääsiäispupu toi hänelle yllätyssuklaamunan, jonka sisällä oli prinsessasormus." -Pilvi

Olen saanut yllärisuklaamunasta jo poron ja jonkun jutun josta en tiedä mikä se oikein on, mutta aion käyttää sitä johonkin. Koska en ole kuollut, on kai turha toivoa mitään sormusta, varsinkaan kun kuolemantapaukseni osuessa kohdalle, mä tuskin enää viitsin nousta ylös. Ylösnousemus on usein ihan saatanan vaikeaa, vaikka olisi elossakin.

Mksiköhän muuten kuolemanajälkeisestä elämästä on ihan hirveen vähän todisteita, vaikka siitä kohkataan transsissa monta pyhää putkeen? Tai onhan siitä todisteita. Kaikki ne tyypit jotka on irtautuneet ruumiistaan ja nähneet valoa ja sitten tulleet takaisin ja olleet että voi vitsi, mä näin valon! Muut on ihan että ooh, vau! Mäkin irtaudun joka aamu tosi vaivalloisesti ruumiistani ja lopulta näen valonkin, jos oikein pinnistelen, mutta ei sellaisesta voi tehdä numeroa. Olen silti ihan mutaisimmalta pohjaltani joskus melkein suvaitsevainen, joten pitäkää avoimet hautanne ja valonne.

Aion pääsiäisenä hoidella pari marsua. Mua vähän jännittää. En tajua marsujen kieltä ja ne on jotenkin pelottavan neuroottisia aina. Sain ohjeeksi että niille voi jutella kimeellä äänellä. Sen lisäksi että juttelen ylä-äänin marsuille, mä ajattelin tehdä vähän töitä. Pyhät on parasta työaikaa, kun vaan jaksaa nousta ylös.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...