8/15/2013

Adéu




Adéu, mun ranta 

Adéu, personal trainer


Elämä on juhla. Ja festa. Vielä ei pahemmin väsytä ja eilenkin jäi iso osa juhlista kokematta ja näkemättä. Ei vaan ehdi ja jaksa olla kaikkialla. Mä tulin jo kolmelta yöllä kotiin. Aikaisemmin kuin monet lapset. Ihan puhtaana ja kuivana. Tämän illan ruttopirskeistä en tiedä. Laitan iskunkestävät jotkut.

Mä sain illalla mielettömän hienon oppitunnin flirttailusta. En ehkä usko, mutta se nainen oli luullakseni huumepoliisi. Kukaan muu ei siksi jutellut sen kanssa, ettei ne (huumepäissään) lipsauttelisi tietoja, mutta me löysimme heti yhteisen kielen. Naurun. Se yritti ensin kaivaa multa jotain tietoja, mutta tajusi, että mä olen hirveän tarkkana, enkä oikeasti taida tietää kuka levitää kolumbialaista ruohoa täällä. Söimme yhdessä. Olemme melkein vanhoja tuttuja, koska se on kerran nähnyt mut istumassa ja syömässä mustekalaa.

Valitsimme yhdestä pöydästä miehen, jota kiusasimme tunnin. Mä en kykene sellaisiin suorituksiin kun paikalliset, mutta mä olen halutessani nokkela lukemaan eleitä ja ilmeitä. Tosin tulkitsen niitä ihan väärin, varsinkin täällä. Mutta mä olinkin enmmän sellainen opetuslapsi.Kävimme koko prosessin vaihe vaiheelta läpi. Ensimmäisestä silmäyksestä, jatkuvaan tuijotuskidutukseen ja tissien sivelemiseen ja sormen suuhun työntämiseen. Meinasimme kuolla nauruun, sillä selostimme tapahtuman toisillemme. Ihana miesparka. Se ei oikein voinut mitään, sillä se oli seurueessa, joka myös istui syömässä ja juomassa. Se taisteli meitä vastaan kaikin mahdollisin elein, tajuamatta niitä itse ja yritti jopa kääntyä meistä pois, muttei kuitenkaan voinut uteliaisuudelleen mitään. Iskimme heti, kun se vilaisi jonkun ohikulkevan isoäidin suojista meihin päin. Lopulta, seurueen poistuessa, se tuli tervehtimään meitä ja huokaisi helpotuksesta, mutta oli silti hyvillään huomiosta.

Lopun iltaa notkuin juhlan mukana, vähän laiskana ja väsyneenä, mutta harjaannutin katsettani ja pelasin silmäpeliä ihan kaikkien kanssa. Taisin osua pari kertaa vähän väärään osoitteeseen. Viehättävä silmäilykumppanini joutui keskeyttämään pelimme hyvän alkulämmittelyn jälkeen, sillä perhe pamahti paikalle. Tosin täällä on sellainen sanonta, että he is not gonna fuck his woman this night!  Kävin läpi myös homoporukan ja ihmettelin kun ei toimi mikään tuijotus. Tapasin vielä yöllä yksinhuoltajaisän ja sen pojan. Ne oli yhdessä joraamassa iltabileissä. Isä laittoi ilmiselvästi pojan asialle ja luulen ettei poika ollut asialla ihan ensimmäistä kertaa. Niin suloinen oli. Se haki mut tanssimaan ja näytti mulle miten rokataan. Olin tietysti ihan myyty. Sen iltasuukot ja adéut veti melkein vertoja pt:n pusuille.

Mun kollega kertoi, että heräsi aamulla siihen kun joku huusi nimeäni kadulla. Se oli kyllä joku nainen. Olinko mä sittenkään ennen aamua kotona?

Tänään kävin hyvästelemässä oman rantani. Jäin melkein kiikkiin kivikkoon, sillä perääni säntäsi alaston mies, jolla oli helvetin hieno muna, ihan pystyssä. En siis ollut tajunnut, että se seurasi mua. Hetken aikaa täytyi nieleskellä merivettä ja tehdä nopea reittisuunnitelma pois vedestä ja hädästä. Onnistuin. Mulla ei ollut ongelmia lukea tämän urhean nudistin eleitä.


2 kommenttia:

  1. Matkaasi on ollut ihana seurata ns. kotisohvalta Porin harmahtavan auringon alta. Kiitos.

    VastaaPoista
  2. Ole hyvä! matkalla on ollut kiva seurata itseään ja muita. Materiaalia on tuhottomasti. Pää on maailmanpyörä.

    VastaaPoista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...