8/10/2013

Do you want to drink beer with this stupid man


Hombres

Suppailua 


Vesisateen madollisuus 54% 

Varpaillaan 

"Hey beatiful woman! I will like to drink cold red wine with you. Then go to eat something and maybe make love. Jejeje. With protection ofcourse."

"Do you want to drink beer with this stupid man. If you want, we can talk about life. Philosophy is my hobby."

Nyt ei mene ihan putkeen. Joku on levittänyt huhuja joissa mulla on kireen pääni sisällä aivot ja sellainen huhu nostaa nörttejä kellareista ja viemäreistä. Ne ei ole kovin sujuvia naisten kanssa. Lisää koiramiehiä. Rima ei ole kovin ylhäällä, mutta todellisuudessa täältä on pikkusen vaikeeta löytää sellaista kypsää ja osaavaa seuraa. Edes aivoilleen.

Eilen mä olin suppailemassa pt:n kanssa. Tuli heti tappelu. Mun on mahdotonta ottaa vastaan aggressiivista ohjausta vieraalla machopomotuskielellä. Mä huusin vain vähän, mutta machopomon on taas hyvin vaikea sietää naisia, jotka pomottavat takaisin. Tämä on luultavasti sarjassamme niitä miehiä, jonka kanssa tappaisimme toisemme nopeasti, muttei kivuttomasti. Päivän kruunasi myrsky jota on odotettu toista viikkoa. Ukkonen jylisi jossakin kauempana ja satoi vettä. Se siitä. Lämpö laski varmasti jonnekin 20 asteeseen ja mulla oli illalla pitkät kalsarit, pitkähihainen mekko ja villatakki. Kaikki nauroivat. Mua paleli. Yöksi kaivoin villasukat.

Tämä päivä on mennyt uudellenjärjestelyihin kantakahvilassa. Pt siis taipui tulemaan mun reviirille, selvitettyään ensin aikatauluni ja sekoillessaan niitten tajuamisessa. Se tuli jo eilen näyttävästi terassille. Se raivasi itselleen, laudoilleen ja tietokoneelleen kokonaisen pöydän. Koska olen yleensä aikatauluissani arvaamattomin, kukaan ei tajunnut, etten mä enää mahdu sekaan. Ja myös mulla on leviteltävää kamaa mukanani. Sitten alettiin siirtyillä. Monikaan ei halua siirtyä liian kauas, ettei niiltä jäisi näkemättä ja kuulematta yksikään liikkeemme tai sanamme. Vähän kuin heittäisi pari tuntia improvisaatioteatteria päivittäin.

No, ehkä tää jo huomenna menee paremmin. Ja huomenna onkin jo ihan kohta. Täytynee karistella tämä päivä iholta ja opetella sanomaan jotain kilttiä katalaaniksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...