10/14/2013

Jos olisin mies, pesättömyyteni olisi globaali väärys


Miesten puutteesta rakentuu globaali suru ja huoli. Tai puutteen seurauksista. Yksinäiset miehet, joille kukaan ei suostu jakamaan pesää, ryhtyvät sotimaan ja murhaamaan. Varsinkin jos niillä ei vastakappaleena ole naispuolista olentoa, joka ehtymättömässä pehmeydessään kilpailee pullataikinan kanssa ja veivaa siitä taikinasta vielä suklaisia korvapuusteja. Siinä pesässään, jonka on pesättömälle miehelle rakentanut ja on synnytyselimet tanassa valmiina synnyttämään pesättömän miehen kaikki siittämättömät lapset. Mua vituttaa ajatus naapurin Setäjuoposta, joka kärsii Kiinassa jo pitkään jatkuneesta syntymättömien tyttölasten määrättömyydestä ja saattaa kohta murhata jonkun. Vaikka minut. Tai sitten se muuttuu pieneksi pörrääväksi hyönteiseksi.

Paitsi ettei naapurin Setäjuoppo varsinaisesti kärsi. Tosin kuin minä, päivittäisestä kokovartalohumalasta nauttiva Setäjuoppo elää kohtuullisen mukavaa elämää. Naiset tuulipuvuissaan parveilevat ovella. Ainakin kaksi niistä olen nähnytkin ja yhden olen kuullut laulavan iloisesti rapussa, mitä lie saaneena. Ainakin hajusta ja jatkuvasta humalasta päätellen, menisin ihan pokkana arvioimaan, että tuo on niitä syrjäytyneitä ja huonovointisia, panemattomia miehiä. Niin ruokkoamaton kuin Setäjuoppo onkin, kaikki todisteaineistoni vaikuttaa päinvastaisuudellaan. Naapurin Setäjuoppo panee enemmän kuin minä ja Breivik yhteensä!

No, Breivik on huono vertaus. Se on jo vankilassa. Minä en vielä ole. Ihmettelen, mikä tekee minusta globaalisti vähemmän huolen arvoisen, kuin kenestä tahansa miehestä, sillä rajansa se on minunkin saamattomuudellani! Ja jos mulla joskus naksahtaa, voin vannoa, etten ole mitään niin söpöä kuin äkäinen ampiainen, vaan jotain ihan muuta.

Pitäisi kai vähän tappaa tai leipoa pullaa. Tai olla syntymätön tyttö. Silti, globaali yliherkkyys miesraukkojen ahdingolle olisi varmasti minun ja muitten abortoitujen tyttösikiöiden syy. Saatanan syntymättömät munahaukat!

Hirveen paljon maailman taakkaa joutuu jokainen nainen haarojensa välissä kantamaan. Milloinkohan joku huolestuu siitä? Mä alan vähän huolestua, mutta eihän sillä ole mitään väliä. Mutta olisi, jos olisin mies.

1 kommentti:

  1. Amen! Vaikea sanoa mitään kauhean perusteltua, kun tietää, että mun pitäisi oikeasti olla jakamassa lunttua yhteisen hyvän nimissä.

    VastaaPoista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...