11/10/2013

Ah





Elämässä on ollut viime päivinä hetkiä. Sellaisia joihin mahtuu paskaa, vittuilua, hihitystä ja hyviä ristipistoja, huonoa unta ja ainakin vähän jotain irtipäästämistä. Ja tonneittain marmatusta. Mä olen löytänyt marmattamisen uudelleen ja tykkään siitä. Oikein etsimällä etsin hyviä asentoja marmattamiseen. Marmattaminen on minusta sanana vähän kuin mermaid ja siitä tulee hauskoja ristipistoja aivoihin. Kokeilkaa vaikka.

Saman voi kyllä hoitaa vaikka viinaksilla. Olen ollut yhteydessä giniin, joka sanana muistuttaa kinkereitä ja siitä vasta ristipistoja saakin aikaiseksi. Mä olen tässä myös etsiskellyt jotakin sanaa, mutta kun en ole löytänyt, niin päätin että kirjoitan vaan ristipisto. Sen hukkaantuneen sanan tilalle siis. Säästääkseni aikaa. Paitsi nyt just muistin, että ainakin yksi etsimäni sana on mielleyhtymä, joten sen voi nyt tästä siirtää sopivan tai haluamansa ristipiston kohdalle. Oletteko vielä mukana?

Olen varmaan joskus kertonut mun baaritukihenkilöstä, joka tuo aina eväät ja muut sellaiset mukanaan. Mulla oli suunnaton ilo olla taas eilen baaritukihenkilön kanssa hippaamassa. Eilen se homma lähti vähän lapasesta, koska baaritukihenkilö toi molemmille evääksi ikioman viinapullon ja madariineja ja pähkinöitä ja rusinoitakin saattoi olla.

Näimme paikallisella jazzklubilla Black Motorin. Mun on pakko myöntää että sekosin. Siinä vaiheessa en ollut vielä saanut lapasesta kinkereitä, joten humaluutta ei ollut ilmassa. Ainakaan montaa promillea enempää. Mä suljin silmät ja rentouduin pahemman kerran. Ensin mä nukahdin. Istuin siinä ja aloin nähdä unta lapsesta ja postilaatikosta. Postilaatikko oli harmaa. Heräsin siihen kun aloin nähdä lisää unta. Ei siinä vielä mitään, olen mä ennenkin nukkunut keikoilla, mutta seuraavaksi mä huomasin että mähän saan tästä orgasmin. Ajattelin ensin että voi kauhee paikka, ei sitä tässä voi, mutta sitten mä ajattelin, että on aikamoinen rikkaus saada orkkuja tuosta noin vaan ja siirryin seuraamaan sen tulemista. Mä tulin ennen Voodoo jenkkaa, mutta en muista mikä biisi se oli, joten olen viettänyt koko päivän etsien sitä biisiä. Tämä menee aika lähelle, huomasin juuri. Ootteko valmiita? Mä kyllä just huomasin, että ihan sama minkä biisin laitan pyörimään, niin heti alkaa lähteä lapasesta. Ristipistot.



Baaritukihenkilön kanssa me puhuttiin tärkeistä asioista. Niiden pohjalta neuvoisin kaikkia masturboimaan hyvissä ajoin ennen baari-iltaa. Vähintään heti aamulla kun herää ja toistamiseen iltapäivällä. Siinä välissäkin voi, jos töiltään ehtii. Ajateltiin, että se vähentäisi riskiä joutua jonkun humaltuneen savolaisjoukon yölaveriksi, äh kun yökaveriksi. Ja kuinkas sitten kävikään.

Meillä on myös harras toive löytää sellainen la-su-henkilö, joka tukisi ja turvaisi viikonlopun viettämistä kaikilla aisteillaan ja elimillään. Se myös tarjoilisi sen pyhäaamiaisen vuoteeseen, lämmittäisi saunan, silittäisi selkää ja laimentaisi krapulan. Se huolehtisi, että kaikki onnistuu. Hakisi mut pois tupakkapaikalta kourimasta poikien tissejä ja sen sellaista. Missäköhän sellainen tukihenkilö mahtaa sijaita. Ei näy aamiaista täällä. Paitsi että nyt taitaa olla ilta.

Tänään olen enimmäkseen ajatellut, että nyt saa holtiton hauskanpitäminen loppua ja minusta tulee kunnon ihminen. Kävin naiseni kanssa juoruamassa (minusta, miehistä, naisista, rakkaudesta) ja juomassa päiväkahvia. Tarjoilijan kerätessä likaisia kuppeja pöydästä, nappasin äkkiä vesilasini, huusin että tämä on mun ja heitin sen kiihkoissani päälleni. Refleksit on ainakin kunnossa. Hepulirefleksit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...