11/29/2013

Huono sängyssä ja yritys virkata vitusta eli yövuorossa



Kaaosteoriaa pukkaa. Pilvin kanssa on notkuttu yövuorossa ja pohdittu erinäisten tutkimustulosten pohjalta saatujen tietojen soveltamista käytäntöön. Kuten sen, että paksukaulaiset miehet ovat huonompia sängyssä. Tutkimus tosin viittasi vain mahdolliseen erektiohäiriöön. Ja siihen, että voipa tuo johtua ihan jostain muustakin. Hieno tutkimus. Pyysin heti Söpöliiniä (tää koodinimi on yhä vähän kesken, kun olen käynyt siitä syvällisiä keskusteluja kohteen kanssa) mittaamaan kaulanympäryksensä. Hyvä tulos. Jos heti haluatte mitata omanne, niin riskiraja on 35 cm. Saattaa se olla jotain muutakin. Tai olla olematta ollenkaan. Ei välttämättä näillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa, mutta saattaa silti olla. Kannattaa tarkistaa.

Me puhuttiin myös taiteesta. Australialainen Casey Jenkins , neuloo ihan vitusta, koska feminismi. Ihan kivaa jälkeä ja mun oli heti pakko kokeilla. Mulla on sopivasti tässä lapanen työstettävänä, mutta kerä on Nallea. Isokin vielä. Mä uskon että lapasen tuleva isäntä osaisi arvostaa mun taiteellista työskentelyäni, mutta jätin silti väliin.  Mulla on myös 7 veljestä, mutta tässä kontekstissa se ei tuntunut hyvältä ajatukselta. Muuten se kyllä herätti muutamankin mielikuvan, joista ehkä sitten tuonnempana lisää.

Vannon, että vitusta virkkaaminen (poikkesin vähän alkuperäisestä) vaatii jonkin verran keskittymistä. Se tuntui juuri siltä kuin kuvittelinkin. Kutittavalta ja vitun märältä. Lopulta mä olin niin märkä, ettei lanka oikein juossut kivasti ulos ja mä keskeytin ihmiskokeeni ja kaivoin säälittävän lankamytyn sisältäni. Mä teen mieluummin käsityöt perinteisin menetelmin ja vittujutut miten huvittaa. Mut mä olenkin tällainen perinteinen nainen.

Pilvillä ja mulla nousi huoli tästä illasta. Tai no mulla nousi. Pilvi kertoi, että naiset jotka ovuloi, iskee miehiä, varsinkin jos niillä on jotain punaista päällä ja silmät tai jotain. Tääkin oli jokin tutkimus, ilmeisesti Iltalehden oma. Mä laskin ja laskin ja joo, lämpökin on jo noussut. Mä vielä harkitsen lähteämistä ulos tänään, sillä mä olen nukkunut aika vähän, ovulaatio on käsillä ja tiiättehän. Mä saatan raiskata vaikka naapurin koiran jos lähden harkitsematta liikenteeseen. Mulla kuitenkin on avajaiset ja pikkujoulut ja livekaraoke. Siinä on monta mahdollisuutta sortua vaikka mihin.

Että hauskaa iltaa vaan kaikille. Nyt pitää kipittää viinakauppaan, tiiättehän, ei tää selvinpäin suju.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...