11/27/2013

Päivän asukokonaisuus




Tää jotenkin korruptoitui tää file matkalla, mut MULLA ON VERRARIT. Nää on taattua henkkamaukkaa parin vuoden takaa, eli vintagea. Nää on mun lapsen. Olen siis varastanut nämä. Tissit ei mahu tähän. Laitan ne myöhemmin.


Innostuin ihan vitusti mun asukuvauksista ja otin KAIKKI vaatteet pois ja leikkasin kynnet. Ostin eilen uuden kynsileikkurin ja se maksoi jossain Iisalmessa 3,50. 

Tietäähän sen mitä tapahtuu, kun käy keskipäivällä kuvaileen kaikkia ihania asuja ja asusteita päivän blogia varten. Mä vähän innostuin ja otin kaikki vaatteet pois. Seuraavaksi mä menin suihkuun ja sitten mä olinkin jo lotraamassa rasvan ja öljyn kanssa. Nyt mulla on oikein raikas ja orgastinen olo.

Suosittelen kaikkeen seksiin luomua kookosöljyä. On ollut jotain pahoja puheita, ettei se kookosöljy olisikaan niin terveellistä, mutta kyllä se vittu on on!

Mitäs sitte tehtäisiin. Pitää ainakin löytää jotain pantavaa nyt ensin. Siis päälle pantavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...