3/02/2014

Onko kukaan muuten koskaan sanonut, että sulla on saatanan suloiset hiukset?


Terveiset Iisalmesta. Tubbsille.

Terveiset Iisalmesta. Kaikille. 


Elämä on ihanaa, sillä olet löytänyt siihen ihan uutta potkua. Jos sinulla ei vielä ole rakkautta elämässäsi, sen aika tulee nyt maaliskuussa. Olet kovasti energinen. (Viikonlopun horoskooppi.)



Maaliskuun ihme on täällä. Sanoinhan jo sen. Monta kertaa. Sille ei näytä mun ja ärrän apu kelpaavan. Ei se mua lannista. Tänäänhän on vasta toinen päivä. Sain jo kohteliaisuudenkin. Umpiturbotunnelissa juopotteleva mieshenkilö kysyi kysymyksen. Vastasin, että eipä oo kukaan sanonut. En nähnyt että umpiturbotunneli = maaliskuun ihme ja jätin sen niille sijoilleen. Ei kaikille ole sijaa majatalossa.

Voi myös olla, että olen vahingossa hankkinut maaliskuunestolääkityksen. Mietin sitä yöllä ja päädyin siihen, että Muusa = elävä kortsu. Eilen joku kysyi taas, että olemmeko me rakastavaisia. Joku ihana nainen kysyi. Sanomme aina että ei, ei me. Muusa yleensä lisää siihen jotakin miehekästä ja pakkomielteistä, kuten etten minä muuta yritäkään kuin olla rakastavainen ja panevainen sitä kohtaan, muttei se anna. Mitä useammin joudun sen asian eteen, sitä vähemmän mua panettaa. Selibaattiin on syynsä. Sanoin myös etten kirjoita Muusasta. Nyt kirjoitin. Toivon että sillä on jo sikainfluenssa. Näyttää kuitenkin siltä, etten kykene tartuttamaan siihen yhtään mitään.

Eilen painoimme yhdessä paniikkinappulaa. Se lähensi meitä hetkeksi. Vuori katosi. Se oli ulottumattomissamme varmaankin tunnin ja järjestimme kollektiivisen huolipaniikin. Ruokimme sitä. Meille kävi hyvin ja onnellisesti, sillä Vuori löytyi. Millainen on Vuori joka katoaa. Kauhistuttava ajatus.

Nyt mä lähden tästä kaupungista. Kokeilen osaanko kadota matkalla.

3 kommenttia:

  1. Oooooh, kiitos terveisistä! Oliko se kuppi millään tavalla toimiva?

    VastaaPoista
  2. Kaksi päivää sahasin tyhjiä katuja. Ei käynyt varsinaisesti flaksi. Kaveri käski kokeilla punaista. Se voisi toimia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, totta! Mä oon saanut teippi nenässä eniten jakoa, että eiköhän selvä kielto ole sitten kannustus yhdyntään. Eeeeeei, äääälääää, nooooooh, eeeei saaaa. Kyllä. Meidän valinta on punainen.

      Poista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...