4/28/2014

Viestinnän perusteita



Tähän jotain 500 kiloa valitusta. Betoniseinän verran angstia. No ei sentään. Hip hip hurraa. Kevät ja kaikki. Siitepölyt rinnuksilla ja märät reisillä.

Linnut kirkuu läpi yön. Minäkin kirkuisin jos jaksaisin. Päivällä M sanoo, että kun kuuntelee niitten laulua, unohtuu ajattelu. Olemme pitkään ajattelematta. Vuori on nimennyt linnut ja antaa jumalalle uuden nimen. Terve, oon Esko. Sun Jumala. Älä pidä muita.

Puhun siskon kanssa puhelimessa. Se nauraa minulle, koska ei usko kaikkia vaivojani. Luulee että heitän vaan läppää. Että kyllä sua koetellaan. En mä niistä vaivoista niinkään, mutta ne lääkkeet. Mä olen elävä Pasila ja Klikkaa mua. Ehkä myös Dirty Harry. Vai olenko mä Esko? Onko olemassa jotain tutkimusta siitä, missä kondiksessa Esko oli, kun se loi taivaan ja maan?


Jos sinulla esiintyy huimausta, kouristuksia tai näköhäiriöitä, sinun tulee välttää autolla ajoa ja tarkkuutta vaativien koneiden käyttöä. 


Olisinpa tajunnut tuon ennen päivällistä tekstarirumbaa. Puhelin vaatii tarkkuutta. Mä en ikinä soittele tai tekstaile kännipuheluita. Otan niitä kyllä sujuvasti vastaan. Mutta antakaa mulle nappi suuhun, niin heti lähtee. Sori kaikki jotka olette saaneet outoja viestejä. Ne menevät automaattisesti sekaisin. Mikä siinä on, etten vaan osaa lukea? Ihan vitun väärään osoitteeseen menevät ja mä itken raivosta, mutta en saa lopetettua vastaamista.  Viimeksi taisin onnitella miestä naistenvaivoista, vaikka se vaan tsemitti. Se oli muuten viimeinen mies, jolle olisin sen viestin lähettänyt, jos olisin terve. Se on kaikilla mittapuilla väärä ja nolo ja käsittämätön viesti. Tuttavallinen oksennus, jossa parilla sanalla tulee kaikki selväksi. Onneksi mies on sellainen cool ja viilipytty. Tai ainakin luulen niin. Ihmetyttää vaan ne sen naistentaudit. Että mikäköhän sillä on. Vai kenelleköhän mä sen viestin lähetin. En uskalla enää tarkistaa. Tarvitsisin henkilökohtaisen avustajan ja edunvalvojan hoiteleen tän homman nyt.

Mulla on jo muutaman päivän ollut sellainen olo, että karkaaminen helpottaa. Menen ensin Maunulaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...