11/24/2014

Intiimit pikkujoulut



Sari: Aattele jos meillä olisi molemmilla mies.
Kaveri: Ne istuisi tuossa lattialla pelaamassa pleikkaa.
S: Me vaan istuttaisiin tässä ja siemailtaisiin glögiä. Sä lukisit runoja ja mä neuloisin lapasta. Ne miehet tykkäisi toisistaan.
K: Se mun mies tykkäisi myös musta.
S: Ehkä se munkin mies musta. Se kysyisi välillä että ottaako ne tytöt lisää glögiä.
S, K: Ja me sanottaisiin joooooooo.
S: Aika arkisia haaveita nää nykyään on.

S: Meidän pitäisi ottaa taas jokin uusi kulma tähän miesasiaan.
K: Pitäiskö mennä yökerhoon?
S: Ehkä ei. En oikeen oo yökerhotyyppi. Tai se vaan masentaisi.
K: Mä olen käynyt ehkä kahdesti elämässäni yökerhossa.
S: Oon mäkin. Ei mennä.

S:Junaan?
K: Ai että matkustettaisiin edestakaisin junalla.
S: No niin! Joka aseman jälkeen käveltäisiin se juna päästä päähän ja sanottaisiin kivoille miehille että moi!
K: Hehehehehe....

K: Filosofiakahvilaan?
S: Onko siellä miehiä?
K: Kerran oli. Siellä on Frank Martela. Se on mies. "Onnellisuudet ja hyvä elämä"
S: No mennään sinne ainakin. Ikääntyvien yliopisto. Kuulostaa hyvältä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...