1/28/2016

MindMAP







Kuopio on liikennekulttuurin Syvä joki. Yrittävät aina tappaa.

Lasten kanssa kuva-analyysin alkeita, huomaamatta. Mona Lisan kulmakarvat. Pala-animaatioita ja hihitystä. Hinku ja Vinku. Suursyömäri. Ja ohimennen pelot, lasten ja lasten isovanhempien.

Räkää ja lämpöilyä. Pitkää aamua. Tuulihattuja pitää sulattaa. naisille jotka ovat luvanneet listata toiveitani. Rasvahumala tiedossa. Olen maannut sängyn pohjalla reilun vuorokauden ja olen oikeassa paniikissa. En minä halua mitään. En minä kaipaa. Silti minulla on jo ikävä. Mun miehellä on kiva ääni ja tätsit. En kyllä uskalla sanoa ääneen.

Tilasin naisjoukon tänne. Tekemään sitä toivemieslistaa, koska se listaaminen on juuri sopivaa miesvapaan viikon tointa. Meillä oli rajoitetusti aikaa, joten annoin tussit ja paperit naisille ja keitin kahvia. Tosipaikan tullen on turha väittää, etteikö minulta löydy ominaisuuksia kirjattavaksi. Löytyy paljon, kunhan vain kolme iloista naista hengitää niskaan. Olin ehkä vähän nöyrä ja tylsä, koska minua piti pari kertaa näpäyttää ja sanoa, että hei nyt saa toivoa mitä vaan! Toivoin sitten sienihullua miestä. Läskimahan jätin pois, vaikka ehdittiin vähän fiilistellä niitäkin.

Jäi helpottunut ja hiljainen olo. Aivan kuin päätäkin särkisi vähemmän ja räkä alkaisi vihdoinkin kovettua. Naiset - M, A ja P - lensivät pesästä takaisin tuiskuun ja omille teilleen ja minä jäin hypistelemään listaa. Tämä on nyt hoidettu. Etsintä päättyi juuri. Pala minua katosi jonnekin. Ihana mies. Rakastan sinua jo nyt aika paljon. Olet erityisen ihmeellinen.

Sinun kaltaisiasi ei ole maailmassa yhtään.






1 kommentti:

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...