8/17/2017

Naisten kesken I, eli en tykkää tän huvipuiston laitteista



Kaksi naista, varsinaista tukipylvästä, kohtaavat



- Tulipa mieleen semmonen ehkä vähän harhainen ajatus, että mitä jos se Eero kuvitteli siitä batman häästä jotain liikaa, niinku lepakkojuttuja esim, kun sekään ei taida olla kovin varma ittestään.

- No ei se semmosta. Sehän itse halusi olla prinsessa. Mä taas aloin just NYT miettiä, että kun me puhuttiin esim. kolmen kimpasta, niin se haaveili kahdesta naisesta. Heti perään se sanoi että ei tuu tapahtuun. Mun mielestä se lause sisälsi sen pelon, ettei se oikeesti uskaltaisi tai luottaisi itseensä kahden naisen kanssa. Mä taas en ole ollenkaan kiinnostunut naisista, enkä kimppakivasta niitten kanssa. Eli ei tuu todennäköisesti tapahtuun mun kanssa. Tai sitten saa olla aikamoinen nainen. Mitäpä jos se Pirjo on? Ja vaikka lupaillut jotain tämmöistä? Sopisi hyvin Eeron oletettuun vanhenemiskriisiin.

- Oliko se Pirjo se vakipano? Monet miehet haaveilee niistä kimppakivoista. Naiset taas kyllä ei, ainakaan kahesta naisesta, kaks miestä vois olla eri juttu.

- Joo. On se se vakipano. Mä kerroin ihan vapaasti mun kimppakivoista, jotka on ollut kivoja. Ehkä se alkoi tuntea riittämättömyyttä?

- Niinpä. Jos se pelkäs tosiaan ettei riitä! Kuulostaa aivan todennäköiseltä.

- Nyt se varmaan närkästyisi, että sotken Pirjonkin tähän. Mutta kyllä mä tässä kaikkea ehdin miettiä. Eihän se tarkoita että mä sekoan. Kunhan pohdin. Eero vois muistaa puhua siinä kosimisen lomassa, ettei kykenekään enää esim. uskollisuuteen tai ei voi luvata mitään yksinoikeudella. Musta on epäreilua, ettei se kertonut etukäteen. Mä olisin silloin (ehkä) voinut itse päättää, kykenenkö esimerkiksi seksiin sen kanssa enää. Mähän ihmettelin jo ajat sitten, ettei se voinut kertoo sille Pirjolle meistä ja halusi väkisin pitää sen jotenkin "varalla". Se oli mulle niin kipee paikka, että luulisi että Eerokin muistaisi sen. Nyt mä oon ilmeisesti varalla. 

- Jos se pelkää ettet sinä kykene? Ja jotenki ennakoi sitä. Ootko sanonu sille että haluut yksinoikeudella vaan etkä mitään polygamioita. Siis meinaan että jos aatteli että sinä haluut muitakin. Äh, on se vähän turha tulkita niitä miehiä kun ei niistä vaan tiedä.

- Sehän siinä on, etten oo sanonu mitään semmoista. Oon kysyny, että mikä tämä "suhde" sen mielessä on. Mutta kyllä mä sen rakkaudentunnustuksen jälkeen ja yhteenmuuttamiskeskustelun ja kosinnan jälkeen ajattelin, että sellaiset puheet, ainakin perinteisesti, on suhdepuhetta. Eli oma moka oli, että oletin. Ja enköhän mä olisi hakenut seksilomanikin joltain toiselta yrittäjältä, jos oisin tajunnut, missä muualla se nakkimulkkuaan dippailee. Voi Jeesus. No kerran ne on vaan olleet. Mies "ei muista" milloin. Tää kyllä mun korvissa alkaa viitata siihen, että viime viikon tiistaina. Mähän tulin vasta keskiviikkona. 😂

- Perkele. En muista milloin ei oo oikein luottamusta herättävä vastaus. Mikä se on se tyyppi, jos vaan vuosia on jonku vakipano, eikö sillä oo elämää?

- Ikävää tässä on, että sillä naisella on elämää, niitä panoja ilmeisesti riittää. Se sano mulle ite, että ei se varattuja miehiä, kun on rakastajia muutenkin. Ja olkoot, että on olleet, eihän Eero mun kanssa suhteessa oo. Muuten vaan vahingossa kosii ja muuttaa maalle. Että kehtaakin siihen sanoa ettei voi luvata yksinoikeutta. Yök. Vittu sentään. Mihin se tarvii sitä panoansa, jos mä oon tässä? Tai siis mä oon käsittänyt että oon riittänyt. Olisi avannut suunsa, jos seksi on niin ala-arvoista paskaa. En ihan täysillä usko että ois, kun kuitenkin oon yötä päivää kelvannut, eikä se oo saanut näppejään irti. Miksei se kosi sitä Pirjoa? Jos niille kummallekin sopii, että panevat muita? Se olisi luontevampaa, oikein mukavaakin. Mitä vittua mä tässä teen? Eikä mua vituttais niin, jos multa olisi vaikka etukäteen kysytty ees jotain. Eero itse halusi/haluaa yksinoikeuden minuun! Aika kelmi!

- No kelmi hyvinki.Siis sanoiko se ettei voi luvata yksinoikeutta ?

- JOO! Viestissä. Ootas..."Jos sä tarkoitat suhteella sitä että on yksinoikeus niin mä en voi tässä vaiheessa luvata sulle sellaista."  Sehän ei oo vastannut mun kysymyksiin vielä mitenkään. Kysyin siis  että mitä tää  "suhde" sen mielestä on. En puhunut siitä mitään, mitä tää mun mielestä on. 

- Voe helevetti, mitä se sitte aatteli että kun asutte yhdessä niin se lähtee välillä käymään kylillä vähän panemassa.

- Ilmeisesti 😂

- Ei voi olla miten ääliöpaskoja miehet on.

- Oon ihan tiltissä. Jos me tästä selvitään, me selvitään kohta mistä vaan. Mä en vaan tiedä huvittaako mua aina vaan selvitä. Ois kiva olla turvassa rakkaudessa. Sanoo se myös, että ei oo nyt muita.

- Siinä lauseessa ontuu se "nyt".

- Just niin. Eli optio tehä ite mitä lystää ja röyhkeesti ääneen toivoa, ettei toinen tee samoin! Voi että mulle tulee taas paska olo. En tykkää tän huvipuiston laitteista. Ei tässä oo jälkeekään rakkaudesta.

- Meinaan lähtee käymään uimassa, lähetkö mukkaan tupakille ?

- Joo!

Lähtevät uimarannalle röökille. Siitä ajavat Lidliin ostamaan kaksi litraa suklaajäätelöä ja savukepaperia. Lidlistä saa nykyisin sekä filttereitä, että Rizlaa. Aivan mahtava juttu.

- Ootko muuten huomannu, että päästään aikamoisiin psykooseihin yhdessä.

- Mulla ainakin on tosi hyvä mielikuvitus.

- Musta tuntuu, että meidän pitäisi lopettaa tää tapailu. Ja ei tää oo sukupuoliherpes mun huulessa, kato?

- En mä näe mitään.

- Olin ihan varma että on. Mut se oli vaan tomaatti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...