5/11/2012


Saatananpalvontaa


Saatananpalvontaa


Saatananpalvontaa


Kuva ei liity saatananpalvontaan

Kävin kotiani läpi vähän tutkivalla silmällä.

Olen joskus epäillyt, että täällä räyhyy joku paha henki. Jopa itse Saatana. Sen tietää ainakin siitä, että rullamitta on aina kateissa ja kerma on usein selittämättömällä tavalla loppu tai hapantunut. Lisäksi eteisen matot on rutussa ja likaiset, vaikka ne just imuroitiin ja suoristettiin.

Mä löysin merkkejä. Koko talo on täynnänsä väärinpäin olevia ristejä. Valokuvasin ne kaikki. Niitä on jokaisessa huoneessa. Mä luulen että mä olen kirottu, lumottu tai etuoikeutettu, riippuen vähän näkökulmasta.

Tämän lisäksi mun toinen nimi on Anneli. Ja koska mun eka nimi alkaa S:llä, se viittaisi musta selkeesti johonkin saatanalliseen kulttiin joka pitää mua vallassaan ja mun kotia pesäkolonaan.

1 kommentti:

  1. Selkeitä pedon merkkejä. Katselin noita noitalukuja ja laskeskelin, 666 999.

    VastaaPoista

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...