10/25/2012





Olen luvannut Pilville jo pitkään salipostauksia. Tiiättehän ne kuvat, joissa notkutaan jonkun räkin tai kahvakuulan liepeillä verrareissa/vaijereissa ja katsotaan itseä peilistä. Peilistä näkyy sinä itse ja sun samsungiphonelumia jolla kuvaat sitä itseysinteriööriäsi. Mä löysin salin pihalta laonnutta kukkaketoa ja kuvasin sitten sitä. Unohdin kuvata mun salitossuja, vaikka ne kertoi mulle jonkun salillakävijän salaisuuden. Treenin jälkeen tutkin niitä hellästi ja mietin kuinka tässä nyt näin, mun tossujen pohjassahan on paskaa?  Ei se ollutkaan paskaa, vaan ihan oikeeta suklaata. Kukakohan ehtii salilla murustella suklaata ympäriinsä? Täytyy huomenna kokeilla ehdinkö. Muitakin eväitä voisi ottaa, juustonaksuja vaikka, en ole maistanut niitä vuosikausiin. Ja punaviinpönikkä. Olen huomenna varmaan koko päivän salilla.

Tuli mieleen vielä, että jos voisi aikamatkustaa, menisin jonnekin kolmen viikon päähän menneisyyteen ja sitten käväisisin tuolla maaliskuussa 2013 ja tulisin äkkiä takaisin. Vaikka päiväkahville suoraan. Ensi viikon skippaisin kokonaan, panisin mustaan aukkoon tai jonnekin piirongin laatikon pohjalle. Ensin pitäisi hankkia se piironki kyllä, mutta voisin tuoda sen jostain menneisyydestä, vielä kauempaa. En kuitenkaan Ikeasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...