11/22/2012










"Harmaa ja leuto sää jatkuu päivästä toiseen." IS, 21.11.2012 
 Perkele kun en ostanut eilen suklaata. Mulla oli melkein Pätkis näpeissäni, mutta se vaan jotenkin jäi siihen kirkasvalohoitoon, kaupan hyllyyn. Tosin mä ostin Angry Birds Explosive Espressoa. Mä en ole ikinä pelannut Angry Birdsejä. Valehtelin, olen kerran kokeillut. En paljoakaan arvosta näitä oheistuotteita, mutta mulle voisi myydä vaikka paskaa, kunhan siinä lukee nätisti päällä "kahvi".

Kuka helvetti näitä muuten kirjoittaa?

"Ota lintujen lailla marjavoimat käyttöösi"
(Lumene)
"Paulig Angry Birds Explosive Espressossa on kiihkeä aromi, jonka lataus kestää pitkään."
"Nauti intensiivistä ja tasapainoista espressoa, joka linkoaa makuelämyksesi aivan uudelle tasolle."
"Hamstraa ja nauti kuin oikea possu!"
(Paulig)
Oho!
"Sulkijatarran alla olevalla koodilla voit voittaa Arabian valmistamat Angry Birds -kahvimukit!"
Ei voittoa.
Vittu sentään. On taas boikotin paikka. Kahvi on ihan lähesjuotavaa, mutten keksi mikä siitäkin tekee niin saatanan arvokasta. No keksin kyllä ja sitä isommalla suulla boikotoin.


 Kerroinko mä jo siitä, miten Sataman Helmi pääsi boikottilistalleni? Niillä on kesällä puolikiva terassi, varsinkin silloin kun siellä ei ole elävää musiikkia. Mä olin siellä sisällä jonottamassa tiskillä, hirveessä kahvinhimossa. Mua ennen oli yksi asiakas, jota palveltiin pitkään ja hartaasti. Ja se palveleminen on tietenkin hyvä juttu. Muuten ravintola oli tyhjä, asiakkaat istuivat terassilla, mutta oli vielä niin aikainen päivä ettei terassin palvelupiste ollut auki. Alkoi olla jo mun vuoro, kun sisään tunkeutui kaksi päiväkännistä jamppaa ja kassapistenainen kääntyi heidän puoleensa kysymään, että mitä laitetaan? No kaljaa laitettiin. Sitten nainen kääntyi minuun päin ja sanoi että, sori, olisko sulle tullut mitä/jotain?! Mä seisoin siinä lompakko puoliavoinna ja suu melkein kokonaan ja sanoin, että eipä kuule tule mulle mitään enää. Eikä ole sen jälkeen tullut. Eikä muuten tule tulemaankaan. Pitäkää kahvinne.

Mun piti voivotella tänään kaikkia pienestä kitisijöitä ja paskanjauhajia, mutta tässä kontekstissa mun täytyisi herjata itseäni rivosti, joten teen sen joku toinen päivä. Tosin voi olla ettei se päivä ole vielä lähellä. Zen vaan kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...