6/01/2013

Kookosmaitoa ja orgasmeja


Päivää rytmittää kahvi ja kookosmaidon vispaaminen, orgasmit ja neljä seinää. Ikkuna ulos ja tietokoneen ikkuna sisään ja ulos. Lähdin eilen baarista Tuhkimon kanssa samoihin aikoihin, minulla oli kiire nukkumaan, jotta jaksan herätä aamulla töihin. Helvetti sentään.

Todellisuudessa ehdin kyllä eilen ylensyödä, nokkosia ja vuohenputkea. Istua puutarhassa, omenankukan terälehtien sadellessa päähäni. Jaksoin tanssia yhden laulun, kaatuneen kaljan päällä, varvikkailla. Hiljaiset vessat, eikä narikkaa ollenkaan. Kesäpaitainen muusa ja kaikkien kavereita, helteen jälkeinen kellari, kiipeämisiä kesäyöhön tupakalle ja katsomaan taivasta. Tukihenkilön kanssa viinaryypyllä ja eväittensyönnissä vessassa. Että mulle kävi hassusti sanon ja kerron ja sitten istutaan puhumatta ja tukihenkilöiden sekakäyttäjä sanoo, että puhukaa vaan naisten kesken, vapaasti. Ei me puhuta. Halataan.

Linnut kirkuu läpi yön ja minä herään puoli viideltä, pöpperöisenä ja tukka sekaisin. Olen rakentanut pesän, se on kuuma ja hikinen, melkein märkä. Minulla tekee heti mieli saada orgasmi ja saankin. Aina minä saan. Nopeasti ja tottuneesti. Liimaan sen itseni kuin tarrapostimerkin ja nukun vielä tunnin.

Puhetta, istuskelua eteisessä lapsen ja lapsen isän kanssa. Itkua, väsymystä ja negatiivisia tunteita. Minun pitäsi tehdä töitä ja olen kireä molemmille. Kuin kaksi lasta. Toi sano että ja sitten mä sanoin että ja toi on ja mä oon ja toi ei.  Että kun on tämä elämä tässä, tämmöistä. Ja minua pelottaa lähteä. Jos ne ei selviä? Miksi minun pitäisi aina olla varmistamassa että kaikki selviää? En halua varmistaa mitään. En sano niille ääneen, että kuulkaapa pojat, minä haluan kuolla tähän ja olen ihan romuna. Maistuisko mehu jääpaloilla?

Seuraavaksi kello onkin yhdeksän, tulee ilta. Kaikki onkin valmista. Kaivan lasillisen punaviinä, tiskaan kahdeksan lattekuppia. Olen kaavoitettu, täyteen rakennettu. Mietin menisinkö katsomaan kainalosauvan keikkaa vai saisinko neljännen orgasmin.

Tukka on kammattu viimeksi toissapäivänä. En näe yhtään syytä kammata sitä tänään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...