8/22/2013

Muista hamkkia seksi*


Terassilla 


Terassilla 
Sokeat päivät jatkuvat ja mun mieli yrittää madaltua. En päästä sitä vajoamaan, mutta vaikeaa se on, kylmien sadekuurojen keskellä, mummojen nyrkkirautojen seassa ja jatkuvassa väsymyksessä. Silmät kiinni on hyvä, mutta välillä pelkään että silmä ei parane, vaan sokeudun ihan kokonaan. Ihan kokonaanhan on tässä tapauksessa vain puoliksi, joten mitään oikeaa hätää ei ole. Kipu on ja väsymys.

On siis otettava ilo irti elämästä tällaisenaan, upottava vähän omaan pelkoon ja turhautumiseensa. Kotiutuminen on vaikeaa ja elämä jumittaa. Menen silti joka päivä ulos, istun urheasti terassikahvilla ja säädän tulevaisuutta. Aivotoiminta on puuroutunut huonosta unesta, mutta olen antanut itselleni luvan nukahtaa missä haluan ja milloin haluan. Silloin silmäkin lepää.

Olen myös jatkanut silmäpeliä. Se on vähän vaikeeta. Huumattu kyklooppi lienee aika harvinainen fetissi, mutta on mulla käynyt flaksikin. Mietin Setätaiteilijan neuvoja mulle. Sitä lähinnä, että uskaltaisin vaan ottaa ja saada kaiken mitä haluan. Leikkiä, tehdä työtä, naida ja nauraa. Ja olla välillä vähän kiltimpi. Ja ihana, koska olen.

Eilen mä olin megakiltti ja samalla hullunrohkea. Joskus mä mietin, arvaakohan kukaan, mitä mä oikein käyn toisten ihmisten työpaikoilla tekemässä. Sori. En aio lopettaa.


*Muistutus Pilville

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Epistä

  Maija ja Suvi ”Te uskonette       meit' tuntijoiksi paikan tään, mut oomme       me myöskin matkalaisia kuin tekin.” * Kieltäydyn tied...